Skip to main content

Sekcja Wsparcia Użytkowników - SERWIS
Centrum Biblioteczno-Informacyjne, pok. 337, tel. (+48 22) 57 20 888

ati-inf@wum.edu.pl

  • Naprawy komputerów, monitorów, drukarek, kserokopiarek (sprzęt do naprawy można zgłosić również telefonicznie, ale zgłoszenia w formie elektronicznej są realizowane w pierwszej kolejności).  UWAGA poza siecią WUM aplikacja jest dostępna przez Portal SSL-VPN

Zgłoś awarię przez internet >

Sprawdź status zgłoszenia >

  • Wspomaganie pracowników w bieżącej pracy, szkolenia użytkowników
  • Konfigurowanie stanowisk komputerowych, instalacja oprogramowania
  • Pomoc i doradztwo w sprawach zakupów sprzętu komputerowego
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych

Pracownicy sekcji posiadają upoważnienie do przetwarzania danych osobowych i poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do danych niejawnych oznaczonych klauzulami "zastrzeżone", "poufne". Sekcja dysponuje magazynem sprzętu zastępczego, co pozwala zapewnić użytkownikom narzędzie pracy na czas naprawy

Kontaktowe adresy e-mail

  • it@wum.edu.pl główny kontakt z Działem Informatyki, problemy z kontem w Centralnym Systemie Autoryzacji, zgłaszanie wniosku o zresetowanie hasła i ustawienie hasła startowego, aktualizacja danych w Bazie pracowników
  • adresy@wum.edu.pl zakładanie kont i adresów e-mail dla pracowników, doktorantów i studentów (a także jednostek, SKN-ów i wydarzeń), problemy z konfiguracją poczty
  • cw@wum.edu.pl uwagi do działania Systemu Centralnego Wydruku, problemy z drukarkami lub z instalacją drukarki
  • witryny@wum.edu.pl zakładanie witryn jednostek, SKN-ów i wydarzeń, helpdesk dla redaktorów witryn

 

Kontaktowe adresy e-mail dla pracowników

  • elp@wum.edu.pl zgłoszenia zagubienia / utraty identyfikatora służbowego
  • els@wum.edu.pl kontakt dla dziekanatów w sprawie Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i aktualizacji danych studentów
  • telefony@wum.edu.pl problemy z łącznością i podłączanie nowych numerów (problemy z aparatami prosimy zgłaszać do Sekcji Wsparcia Użytkowników)
  • workflow@wum.edu.pl problemy z aplikacją Workflow - UWAGA w przypadku problemów technicznych z wnioskiem prosimy o zapamiętanie i podawanie jego numeru w korespondencji